Discutie practica despre inceputul noului an scolar (2011-2012)



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie mi-am imaginat cum as proceda la inceputul noului an scolar (2011-2012) daca as fi unul din miile de colegi ai mei care vor ajunge in fata elevilor. Am plecat pe clase, am propus o perioada de incalzire (de recapitulare), proportionala cu nivelul clasei, facuta insa tranparent. Mama unei fetite din Suceava mi-a solicitat inceperea unui program de pregatire pentru copiii care au intrat in clasa a 8-a. Cred ca un astfel program de pregatire trebuie inceput la fiecare an de studiu. Iata cum am incercat eu:

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU