Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 149 - Tema pentru acasa la matematica - numere rationale, multimea Q, fractii, clasa a 6-a



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie rezolvam concret un model de tema pentru acasa la matematica dupa manualul domnului Savulescu impreuna cu Ana, eleva in clasa a 6-a. Notiuni importante folosite in aceasta lectie: numere rationale, notiunea de fractie, fractie echiunitara, fractie supraunitara, fractie subunitara, fractii echivalente, amplificarea unei fractii, simplificarea unei fractii, numar prim, par, impar, divizorul unui numar, divizori proprii, divizori improprii, criterii de divizibilitate, descompunerea unui numar in factori primi, operatii cu puteri.
Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

5 comentarii:

  1. Puteți face o lecție despre arii? Eric Popoiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara am o urgenta.. Sunt o fata de clasa a 5 a si nu imi ies deloc calculele cu puteri am cautat si pe internet si .. Erau doar cu baze identice. Nu stiu cum se face o putere cu baza diferita! Faceti un video pana luni sau explicati pe contul meu de facebook . O seara buna! Andreea-Mihaela Renta

    RăspundețiȘtergere
  3. Probleme clasa 6

    1. Pe tablă sunt scrise numerele de la 1 la 9. S-au șters câteva dintre ele și s-au scris toate produsele axb, formate din numerele rămase pe tablă(a diferit de b). Printre aceste produse au apărut numere care se termină cu toate cifrele de la 0 la 9.Numărul maxim de numere ce au putut fi șterse de pe tablă este?

    2. Mulțimea M este formată din toate numerele naturale care se scriu numai cu cifrele 3 sau 4, care au cel mult 2012 cifre. Cardinalul lui M intersectat cu {1,2,...,2012} este?

    Vă mulțumim anticipat.Și așteptăm cu nerăbdare rezolvările și lecțiile video de pe site.

    Loredana David

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt mamica unei fetite de clasa a V-a si a unui baiat de clasa a XI-a. Am dat intamplator de site-ul dumneavoastra in timp ce cautam formule de matematica de clasa a 5-a pentru fetita. Timp de 2 zile, va spun sincer am urmarit cred ca vre-o 10 lectii si sunt uimita de ce am vazut. Mi se par super!

    Ca atare mi-am propus sa o indrum pe cea mica dupa lectiile dvs. Acum nu-i prea place matematica intrucat a inceput sa piarda teren. Mai precis, lectiile de la scoala nu ii sunt suficient de clare si atunci exercitiile devin grele. De exemplu azi a avut de facut un exercitiu la matematica cu numere rationale sa le puna in ordine crescatoare. Ceva simplu si cu toate aste nu l-a facut corect. Uitandu-ma in caiet, mi-am dat seama ca nu a inteles lectia la clasa. I-a explicat baiatul cel mare si a inteles. Asa ca am marea rugaminte, intrucat momentan nu ne permitem achizitionarea dvd-urilor cu manuale sa ma ajutati cu o ordine a lectiilor. Asa cum am spus imi doresc sa-mi ajut fetita prin intermediul lectiilor dvs sa inteleaga matematica. Pentru asta ar trebui sa am o ordine a lectiilor (incepand cu clasa a 5-a). Acelasi lucru se intampla si cu baiatul cel mare din clasa a 11-a, care desi la capacitatea din 2011 a avut o nota de 9,78 si a intrat la un liceu de renume din Bucuresti (mate info), acum a ajuns sa nu-i mai placa matematica. De informatica...nici poveste! Desi nu sunt genul de a-mi tine coipilul in brate si arata cu degetul spre profesor sincer va spun cei din liceu au facut praf toata munca DASCALILOR din clase 1-8. Baiatul deja am inteles ca urmareste demult site-ul dvs. Deci revin la rugamintea de a ma ajuta cu ordine a lectiilor pt a le utiliza incepand cu clasa a 5-a.

    Cu toata stima,
    Loredana Tataru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara doamna Loredana,

      V-as recomanda sa folositi cu incredere facilitate de cautare de lectii pe acest Blog dupa cuvinte cheie.In felul acesta o sa gasiti exact materia care va intereseaza.

      multumesc,
      --
      cristi - Blog Admin

      Ștergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU