Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 92 - Mecanismul de rezolvare a unei probleme de aritmetica - ciclul primar



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Aceasta lectie este o mostra din Video Manualul de Matematica pentru ciclul primar intitulat "Rezolvarea problemelor de aritmetica" care o sa apara in curand pe DVD-uri. Lectia aceasta a fost filmata in paralel si cu o camera profesionista astfel incat sa avem o calitate cat mai buna in pachetul de DVD-uri. Iata ce cuprinde in mare aceasta lectie:
- Rezolvam o problema de aritmetica apeland la reprezentarea prin segmente.
- Problema se dovedeste a fi mai dificila asa ca incercam sa o reducem la alta mai simpla.
- Plecand de la problema simpla, intelegem mai usor rezolvarea problemei initiale.
- Cu aceasta ocazie avem si posibilitatea compunerii unei alte probleme de dificultate sporita. In acest fel ne dezvoltam creativitatea si observam mecanismul prin care se compun problemele.
- La sfarsit incercam sa sintetizam etapele rezolvarii problemei initiale care sa ne ajute la stabilirea metodelor si mecanismelor de rezolvare a unei probleme de aritmetica.

Un comentariu:

  1. Domnule profesor am 11 ani si sunt clasa a 4-a. Am o problema prin metoda figurativa care nu stiu sa o fac enuntul spune asa: Mama, tata, fiul si fiica au impreuna 184 de ani. Aflati cati ani are fiecare stiind ca:mama are cu 5 ni mai putin decat tatal, mama are de 2 ori plus 2 ani varsta fiului,iar fiica are jumatate din varsta mamei.
    --
    Ella

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU