Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 257 - Integrale - Trigonometrie - Grafice de functii - Tema la matematica - Clasa 12



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie de matematica facem tema pentru a doua zi impreuna cu Ionica, elev in clasa a 12-a. Iata cateva din subiectele abordate: De unde nevoia de integrale sau primitive? Misterele trigonometriei explicate pe intelesul tuturor. Graficul unei functii pe intelesul vostru. Ce inseamna functii surjective, injective sau bijective intr-un limbaj accesibil? Cum dovedim ca o functie este inversabila? Descifram impreuna analiza matematica si facem acest lucru intr-un limbaj pe intelesul vostru. Veti vedea si ce atitudine psihologica trebuie sa avem atunci cand abordam o problema de matematica. Recomad si pachetele videomanualului: Calculul Integral - Clasa XII si Derivate - Clasele XI - XII

Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

5 comentarii:

  1. Va multumim mult domn profesor pentru munca depusa si mai ales pentru ca ne ajutati foarte mult pentru pregatirea examenului de bacalaureat la mate m2, din clipuri putem intelege mai bine si mai usor. Respect inca o data pentru ceea ce faceti si v-as ruga sa faceti cat mai multe lectii pentru bacalaureat, pentru ca explicati pe intelesul tuturor.
    --
    Marius Orosan - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tu o iei din timp cu matematica si te tii de treaba in acest an de scoala vei avea rezultate exceptionale, crede-ma! Eu am invatat 1 an intreg dupa domn profesor Ursu, in unele zile stateam de dimineata pana seara, poate chiar mai mult de 8 ore, iar la bac exercitiile au fost foarte simple. Am luat 7,60.Cea mai mare nota din toate materiile. Bafta multa la invatat si sa nu renunti niciodata chiar daca cateodata vei fii dezamagit si iti va fii greu.Vei trece si de acele momente grele. Spor la treaba!
    --
    real2013 - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am terminat acum 2 ani liceul in 2013 si de asta zic ca imi este ceva mai greu sa reiau totul de la capat cu materia, dar vreau sa il dau din nou si sa il iau, am cam pierdut sirul matematicii din generala si de asta mi-a prins greu in liceu, am fost si eu lenes, dar sper ca voi reusi din ceea ce s-a predat pana acum pe canalul domnului profesor Ursu si sa il dau in 2015.As prefera mai degraba sa urmaresc un video decat sa merg la meditatii, pentru ca pot da pauza, urmari din nou rezolvarea...
    --
    Florin Ursu - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum nu mai exista M1 si M2. Exista "mate-info" sau "tehnic".Si crede-ma ca nici eu nu am mai facut matematica pana sa dau bacul de cel putin 5 ani si am luat 7,60.La inceput iti va fi greu, dar pe parcurs matematica ti se va parea foarte frumoasa si atractiva.Eu stateam si pana la 1 sau 2 noaptea pt. a face exercitii.
    --
    real2013 - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna tuturor !
    Urmaresc de ceva timp lectiile dvs si din ceea ce faceti v-as supranumi "Un fenomen al predarii matematicii ". Daca matematica de liceu si mai ales cea de facultate ar fi predata in asa fel incat sa ii intelegem sensul practic am fi cu totul mai interesati de aceste lucruri decat de ceea ce ii preocupa azi pe multi..
    Tot respectul pentru ceea ce faceti domnule profesor !
    --
    Liviu Florinel Anghel

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU