Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Bazele Matematicii: Lectia 28 - Trigonometrie (Clasele 9-12)



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Trigonometia privita nu ca un set de formule, ci asa cum am inteles-o eu cand eram elev in clasa a-10-a. Suparat pe profesor pentu faptul ca-mi arunca pe tabla niste formule, am pus mana pe stilou si le-am dedus pe toate. NU TREBUIE SA LE MEMOREZI, CI TREBUIE SA INVETI SA LE DEDUCI. Urmariti seria de filme de la trigonometrie si sigur veti reusi!

13 comentarii:

  1. foarte bine explicat!!!va multumesc foarte mult de aceste lectii,oricind utile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca scrieti cumva un manual nu voi ezita sa il cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule profesor,este o deosebire intre ce spuneti dv si ce spune presedintele,vedeti daca sustineti lucruri adevarate,logice si verificabile?
    Presedintele cu minciunile si pacalelile lui,a ajuns asa de sus,de ce ati ales sa sustineti ADEVARURI,cand PROSTELILE merg mai bine?Schimbati-va,mintiti si dv ,domnule profesor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietene nu cred ca esti la nivelul meu asa ca ma cobor eu la nivelul tau .. daca domnul profesor se folosea de minciuni si alte nesimtiri sa ajunga sus era mai cunoscut dar nu era privit cu aceiasi ochi buni ... si tine minte asta ca nu intodeauna calea ce-a mai scurta e ce-a mai usoara .. aa si inca ceva ... daca iti plac "prostelile" nu ai ce cauta aici .. pe acest blog :) ne auzim, felicitari pentru aceasta frumoasa lectie domnule profesor ..:)

      Ștergere
  4. dar matematica de cls a7a nu puneti?in special geometrie(sinus,cosinus,poligoane regulate)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua! In primul rand vreau sa il felicit pe domnul profesor Ursu pentru ceea ce a facut.Foarte multe geneiratii de elevi vor putea profita si iubi matematematica cu asemenea explicatii .NU imi revin,chiar si cel mai slab elev dintr-o clasa,privind aceste explicatii va sfarsi prin a intelege,atat de simplu explicat ,si fara prea mult de invatat pe de rost:) FELICITARI domnul URSU! SA fiti sanatos !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din inima !
    Norbert Iorgu

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru seria de video-uri, e mult mai usor de inteles urmarind un sir logic decat modul in care se preda deobicei, memorarea tuturor definitilor si teoremelor, si pana la urma uiti tot ca n-ai inteles nimic. Dar asa, odata ce am inteles conceptul, nu doar sa memorez numere fara sens, nici nu mai e nevoie de multa memorare.
    --
    Silver Mirai - YouTube user

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunteți valoros !!! Aveti răbdare si logica în ceea ce prezentati. Cine afirma ca nu - i place matematica ar trebui sa va vadă lecțiile . Felicitări!!!Chiar explicati trigonometria asa cum se cuvine! Respect pentru dvs.!!!👍👍👍

    RăspundețiȘtergere
  9. Aceasta lectie, fara sa exagerez, mi-a schimbat viata. Dupa ani, pot in sfarsit sa va multumesc pentru ca mi-ati aratat cum se invata si m-ati invatat sa nu-mi fie frica daca nu inteleg din prima! Am ajuns foarte departe datorita dumneavoastra!

    Cristi Barbulescu - YouTube user

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnule Profesor, iata ca suntem in anul 2022 si lectiile dv sunt extraordinare. Sunteti de departe cel mai bun profesor oe care l-am ascultat. Va multumesc,m-ati luminat cu lectiile de trigonometrie. Mi-as dori sa va imbratisez, dar locuiti destul de departe. Va doresc tot binele din lume si sa va bucurati de albinutele dv. Dumnezeu sa va tina sanatos, fericit si cu putere de munca!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunteti un om extraordinar si va simt in glas pasiunea pentru raspandirea cunoasterii care va mistuie, iar pt asta ma inclin dle profesor!
    In universul meu personal stati alaturi de marile personaje istorice care au marcat istoria. Sunt convins ca ati daltuit zeci de mii de copii inaintea mea, dar si alte zeci de mii ce urmeaza sa descopere materialele dvs cu lectii video.
    Nu va voi uita toata viata pt sprijinul acordat, va multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU