Bazele Matematicii: Lectia 51 - Rezolvam inca un subiect de bac



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Dragilor aceasta este o lectie mai speciala si mai scurta deoarece am filmat-o Duminica pe 21 August 2011 in prezenta unei echipe de la Jurnalul National care s-a deplasat de la Bucuresti pentru a scrie un articol despre lectiile profului online. Le multumesc foarte mult precum si domnului redactor sef Valentin Zaschievici pentru sprijinul si suportul acordat acestui proiect. In aceasta lectie raspund lui Sergiu care m-a rugat sa il ajut cu o problema iar apoi continuam cu un Subiect dintr-o varianta de bacalaureat.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

4 comentarii:

  1. In primul rand vreau sa va multumesc pt tot efortul pe care-l depuneti, sunteti un om extraordinar si foarte rar in zilele noastre. Multa sanatate, domn profesor!
    Asi avea o mica rugaminte, daca ati putea recapitula ceva din Permutari, Aranjamente, Combinari..sunt la liceu in cls-a 12-a si nu am prea inteles partea asta...Multa sanatate inca odata si va multumesc ca existati!!!M din Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt tot clasa a12a si am gasit in acest video despre combinari, permutari si aranjamente: http://www.youtube.com/watch?v=UJAcM-4RIvc

    RăspundețiȘtergere
  3. bunaziua/seara ma numesc alex si sunt din judetul arad lc. santana in clasa a X-a A cu profil de conta,si a-si avea o rugaminte,daca a-ti putea sa recapitulati metoda inductiei matematice caci sunt unele lucruri pe care nu le-am intelese , am mai facut si in clasa a IX-a dar nice atunci nu le-am inteles.
    si ca exemplu un exercitiu pentru tema: 1/2 + 2/2la2 + 3/2la5 + ... + n/2la2n-1 = 1/9(8 - 3n+4supra/2la2n-1)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua domnule profesor numele meu este Paris Mirela si va rog frumos daca doriti puteti posta o lectie si despre; aranjamente si combinari?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU