Raspuns oferit doamnei Catalina referitor la operatii cu fractii si rezolvari prin metoda segmentelor - cliclul primar



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Acest filmulet este un raspuns oferit doamnei Catalina care mi-a trimis urmatorul mesaj:
"Hristos s-a inaltat! D-le profesor, am achizitionat primele 3 video manuale de matematica si sunt incantata de modul de PREDARE. Eu nu am fost un fan al matematicii dar urmarindu-va constat ca incepe sa-mi placa. Am insa o problema si daca m-ati putea ajuta....Ati prezentat rezolvarea unei probleme, mai exact problema Nr.12 pag.94, culegere cl. a 4-a, intr-un mod foarte interesant, dar in situatia in care fetita mea nu face in cl. a 4-a aducerea la acelasi numitor, simplificare, amplificare, cum poate s-o rezolve folosind cunostiintele pe care le au ei. Noi nu am reusit. Daca ati putea sa ne sugerati o rezolvare pentru nivelul lor....Eu va multumesc, pt ceea ce faceti. O zi buna sa aveti! Catalina Recomand si "Rezolvarea problemelor de aritmetica - Clasele I-IV"

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

2 comentarii:

  1. Ma numesc Steliana Niculescu si sunt profesor pentru invatamantul primar.
    Este clar pentru noi. Nu uitati programa, domnule profesor! Aceasta nu prevede inmultirea fractiilor. Explicatia din paranteza este pentru adulti sau pentru clasa a V-a. Nu se foloseste nici amplificarea fractiilor. Cam complicat, nu? Fractiile echivalente se obtin prin segmente.
    Cu respect,
    Steliana Niculescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU