Lectia 116 - Exercitii cu puteri - Raspunsul dat doamnei Adina, mama unui elev in clasa 5



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie raspund doamnei Adina, mama unui elev din calsa a 5-a, care m-a rugat s-o ajut cu urmatorul exercitiu:
Sa se afle ultima cifra a numarului:
P = (5 la puterea 48) x (2 la puterea 44) x (3 la puterea 17)

Haideti sa vedem impreuna cum procedam. Dupa acest exercitiu, am mai facut si alte exercitii de comparare a doua puteri ce au baze si exponenti diferiti. Vizionare placuta.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

11 comentarii:

  1. Buna ziua.Am o problema cu radicali si ma intrebam daca ma puteti ajuta deoarece mie nu imi da rezultatul din carte.V-o pot trimite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti s-o postezi ca si comentariu pe blog folosind cuvintele? Ceva de genul: Radical(a+b) ... etc
      --
      cristi - admin blog

      Ștergere
  2. va rog ajutatima sa inteleg si eu acest exercitiu : acolada , paranteza patrata , paranteza rotunda , 8 la 3 totul la 2 x paranteza rotunda 16 la 2 totul la 4 paranteza patrata : 32 la 3 acolada la 4 : la paranteza patrata , paranteza rotunda 64 la 2 x 16 la 3 paranteza rotunda la 4 : paranteza rotunda 128 la 2 paranteza rotunda la 2 paranteza patrata la 2 , va multumes alina .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim ptr ideea d-voastra de a preda si explica lectii online
    Carmen Craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, domnule profesor Ioan Ursu! Am o problemă la temă, am început un capitol nou. Am ca temă exercițiul: „Calculați: 252:(n+13)=12 ” Vă mulțumesc și vă rog scuzați de deranj, o zi bună!
    --
    Denii Sd - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai bun mod am luat 10 si colegii m-au aplaudat. va multumesc din inima
    --
    Berea Laurentiu - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a fost de folos explicatia am reusit sa-mi ajut baietelul,multa sanatate.
    --
    alexandru vlad - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc!! Rezolvarea ma ajutat foarte mult.
    --
    VLAD Gaming - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  8. Astazi v-am descoperit, nevoia impingandu-ma spre aceasta cautare pe net. Va felicit pentru ceea ce faceti si pentru metoda!
    --
    viorel ticulescu - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt mamica unei fetite din clasa a5 si va rog sa ne explicati cum putem sa scriem ca produs de puteri cu acelasi exponent 15 la puterea 20, 35 la puterea 8, si 18 la puterea 10.

    RăspundețiȘtergere
  10. Un ajutor inestimabil d-le profesor, toate lectiile dvs!!
    --
    Cezar1000 pdg - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU