Bazele Matematicii: Lectia 16 - Putere si Radical - gimnaziu, liceu



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Un cadou util de sarbatori! Comandati din timp!
Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Urmariti o metoda noua de definire a notiunilor de PUTERE si RADICAL plecand de la predicatul binar: y=x.x.x..x urmand a introduce apoi notiunile de: FUNCTIE PUTERE si FUNCTIE RADICAL IN PERECHE, una ca inversa a celeilalte. Vizionare placuta!

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

3 comentarii:

  1. As fi vrut sa gasesc o lectie cu logaritmi. Andreea Marcu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mergeti la Cuprinsul acestui Blog si accesati:
    "Elevul Online: Lectia 3 - Notiunea de logaritm"
    --
    cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar 2/5 + 3/4 * 3/5 =? ....din cate am inteles de la dumneavostra am auds primele doua fracti la acelas numitor si dupa am inmultit cu cealalta fractie...si nu e bn pt ca raspunsul trebuie sa fie "1" am incercat in toate felurile dar tot nu mi-a dat...cum sa fac ??-Giurgila Nicoleta-

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU