Bazele Matematicii: Lectia 17 - Notiuni Elementare cu elevi prezenti



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Visul meu s-a implinit: AM ELEVI! Sunt copiii angajatilor de la ferma d-lui Baciu din Calugareni jud. Bacau, locul unde se afla stupina. Sunt foarte bucuros ca am acum si feedback-ul dat de elevi.


Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

Un comentariu:

  1. Sunteti un profesor foarte bun... eu cautam reprezentarea grafica a numerelor complexe pe youtube dar am dat de dumneavoastra si mati atras sa va urmaresc lectia pana la sfarsit si mia placut cum explicati copiilor pentru a pricepe ceva :D si copii par foarte interesati de lectie. Mult succes in continuare si sa o tineti tot asa...
    --
    Bogdan Roman - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU