Bazele Matematicii: Lectia 65 - Recapitulare geometrie la clasa a 7-a



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Un cadou util de sarbatori! Comandati din timp!
Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Am auzit foarte multi elevi spunand asa: "Nu ma pricep la geometrie". In clasa a 8-a se face geometria in spatiu. De cele mai multe ori, o problema de geometrie in spatiu se reduce la o problema de geometie plana. Cel putin o luna si jumatate trebuie facute probleme de geometie plana in clasa a 8-a. Iata cum as proceda eu:

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

3 comentarii:

  1. Eu sunt in clasa a 7 in italia,si profesoru nostru nu se pricepe sa ne explice cum se fac probleme la geometrie,mi-a explicat de 10 ori si tot nu am inteles.
    Maxim Roberto

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincere multumiri domnule profesor... prin clipurile dv ajutati sute de elevi
    --
    Andrey Rapperu - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc domn' profesor m-ati ajutat foarte mult ,sunt clasa a 8 a ,iar peste 2 saptamani am examenul ,iar profesorul nostru nu stie cum sa predea , sunteti cel mai bun ,

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU