Bazele Matematicii: Lectia 66 - Testul 1 de recapitulare pentru materia claselor 5-7



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Acest test se adreseaza elevilor de la clasele 5-7, dar eu cred ca poate fi de folos si claselor mai mari. Ineditul consta in faptul ca fiecare subiect este rezolvat si discutat. Discutiile colaterale, analiza atenta, sfaturile date, constituie bogatia acestei lectii.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

5 comentarii:

  1. Sunt mama unei eleve care a intrat in cls a 5 a. Nici in cls a 4 a cand a avut lectia cu reprezentare grafica nu am putut sa inteleg si sa o ajut. Va rog sa-mi rezolvati daca se poate un ex ca sa inteleg si sa-i pot explica,sau va dau eu ex care m-am impotmolit la grafic. Suma a trei cifreeste72.454.Primul nr estede trei ori mai mic decat al doilea si de patru ori mai mare decat al treilea.Calculati numerele.va multumesc pt ajutor anticipat.
    --
    Adriana Raureanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspuns pentru doamna Adriana Raureanu. Lectia 71 abordeaza problema propusa de dumneavoastra chiar in partea 1.
    --
    prof. Ioan Ursu

    RăspundețiȘtergere
  3. sunteti cel mia bun profesor!!

    RăspundețiȘtergere
  4. BRAVO..ASA AR TREBUI SA-I INVETE TOTI PROFESORII ,PE ELEVI,,

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti un profesor foarte de treaba...Sunt si eu in clasa a 8-a si imi sunteti de ajutor.
    Catalin Hardy

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU