Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Lectia 95 - Continuam cu proprietatile patrulaterelor si probleme - Geometrie plana - gimnaziu



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceste lectii (94, 95) am prezentat definitiile si proprietatile patrulaterelor particulare (paralelogramul, dreptunghiul, patratul, rombul, trapezul) iar apoi am trecut la aplicarea lor in rezolvarea problemelor de geometrie plana. Am pus in evidenta importanta analizarii cu atentie a datelor din ipoteza si cum ajuta cunoasterea temeinica a proprietatilor si definitiilor patrulaterelor amintite, la rezolvarea problemei. Totodata am urmarit si dezvoltarea actului creativ, compunand noi probleme pornind de la cele date, aratand cum se nasc ele in mintea autorului, indemnandu-i pe elevi sa indrazneasca si ei sa fie creativi. Lectia aceasta se doreste a fi si o mostra din pachetul de DVD-uri despre geometrie plana la care lucrez si a fost captata in paralel cu o camera profesionista pe care o folosesc in productia acestor DVD-uri.
Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI

4 comentarii:

  1. Buna seara!
    Domnule Profesor,aveti concurenta,o televiziune din Gorj,are lectii televizate dupa ideile dv.vezi www.telebac.ro,la L1 un prof cam antitalent si mai ales antimetodist,nu prezinta mai intai ceva teorie de baza,se filmeaza tabla tocmai din spate mai mult si nu se vede ce scrie,are stil obositor,alt prof pe youtoube Poe669,are frumos stil,e modern.Dumitru

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca o televiziune locala a avut aceasta initiativa sa vina in sprijinul elevilor, profesorilor si parintilor. Asta a fost si ideea mea inca din 2007 cand am inceput sa-mi filmez lectiile la clasa si sa le pun pe Neogen(unde au ajuns si mi le-au blocat :( ). Pe atunci ideea li se parea multora "monstruasa" si nu am gasit nici un sprijin din partea televiziunilor locale insa ma bucur ca acum ea incepe sa prinda. Incurajez pe cati mai multi profesori sa faca acest pas spre transparenta actului didactic. Vorbim de beneficii pentru toata lumea. Elevii de la clasa filmata sunt obligati sa fie atenti si sa activeze, elevii spectatori au o sursa noua de informare si o metoda de evaluare, profesorii de la clasa sunt obligati sa-si faca treaba cat mai bine, profesorii spectatori se pot perfectiona si ei, parintii isi pot urmari copiii si pot supravegea calitatea actului didactic. Trebuie sa se continue cu supravegherea video la bacalaureat pentru a asigura o evaluare corecta si sanse egale fiecaruia. Este esential acest lucru. Mult succes in continuare. Am pus link-uri pe blogul Profesprul Online spre aceste noi site-uri la sectiunea "Linkuri Utile" in partea din drepata jos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua domnule profesor! Ma numesc Nut Mihaela si sunt eleva in clasa a VIII-a. Acum facem paralelismul in spatiu. E greu de inteles pentru mine si ma asteapta capacitatea. Daca doriti sa explicati o sa va fiu foarte recunoscatoare. Va apreciez munca si eu chiar inteleg foarte bine de la dumneavoastra ! O zi buna in continuare si multa sanatate pentru ca e cea mai importanta!

    RăspundețiȘtergere

  4. Bună ziua,domnule profesor..Ați făcut să inteleg mai bine lecția cu paralelogramul pas cu pas,ceea ce îmi place la dumneavoastră..In sala mea de clasă m-am chinuit să le ințeleg cum se rezolvă mai cu exactitate,după problemă..Mi-ați readus inapoi plăcerea de geometrie,la un momentat nu intelegeam pur și simplu :)..Sunt de vină colegii mei,ceea ce declanșează comportamentul dur al doamnei profesoară de matematică,uneori,mi se pare cam nedrept,să predea toată lecția,dar nu explică pas cu pas,doar la cei care sunt la pregătire..Astfel,cum faceți dvs.,lectia pas cu pas și explicarea,ceea ce este foarte vital in geometrie..E scumpă pregătirea la ea,50 de lei pe oră,nu prea am bani,dar,m-ați impresionat la felul cum explicați,inteleg mult mai ușor după felul cum explicati,calm și logic..Vă multumesc și vă susțin pt. ceea ce faceți dvs.,un An Nou Fericit să aveți :) !
    --
    Stefan Alexandru - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU