Lectia 169 - Conditii de a aduce o expresie algebrica la forma simpla, clasa a 8-a, gimnaziu



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Am fost sunat de un elev in clasa a VIII-a din Bistrita cu rugamintea de a rezolva exercitiul din lectia urmatoare. Alte volume de video matematica recomandate:
Calculul algebric - Clasele V-XII
Teste pentru capacitate - Vol. I - Clasa VIII
Teste pentru capacitate - Vol. II - Clasa VIII

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

3 comentarii:

  1. Multumimn frumos domnule profesor, pentru explicatii.
    --
    Daniel Nino - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sant unicul-Invat matemetica la 58-ani Santeti un geniu d-le professor (ditu-T)

    RăspundețiȘtergere
  3. Domn' profesor m-ati salvat !!! Maine am test din expresii si am lipsit la lectie. Nu am priceput nimic din clasa...si imi faceam griji pentru test. De la dumneavoastra am inteles foarte bine.
    Va multumesc !
    --
    Yui play - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU