Discutie despre geometrie plana si videomanuale impreuna cu Catalin, elev in clasa a 7-a



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

Intr-una dintre deplasarile mele l-am intalnit pe Catalin, elev in clasa a VII-a care statea la ocazie. Din vorba in vorba l-am rugat sa inregistreze aceasta discutie pe care am avut-o cu el in speranta ca ar putea fi utila si altora.

Doriti sa aflati prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa dumneavostra de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog feed:http://feeds.feedburner.com/MateOnlinePentruToti
Delivered by FeedBurner

5 comentarii:

  1. Buna ziua . Ma numesc Mircea Irinel si vreau pe aceasta cale sa-l felicit pe domnul profesor pentru tot ceea ce face . Munca dumnealui este arta , maiestrie , talent , nu simplu mestesug ! Sa-i dea Dumnezeu multa sanatate ! Felicitari din toata inima !

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc din suflet! Mi-a placut foarte mult cum i-ati explicat teorema lui Pitagora. Sunteti o persoana cu o inima de aur! Irinel Mircea

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti minunat. O sa va fac reclama pe facebook! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua dnle profesor! Sunt clasa a VIII-a, iar azi am fost scos la tabla pt a descompune in factori o expresie algebrica. Era ceva de genul: 2y la patrat+12y-7. Dnl prof ne-a zis sa o facem cu artificiu de calcul, dar tot nu mi-a iesit nimic... Ma puteti ajuta, va rog? Multumesc!
    --
    George Lapadat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea pot sa-ti explic pentruca nu ai sa intelegi daca pur si simplu scriu ceea ce este important este dupa descompunere o sa dea asta: (y-1)(2y+14)+7
      cumva imparti la (y-1).Sper sa-ti dai seama cum s-a facut.
      Radu.

      Ștergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU